Thursday 4 August 2011

Wahai kawanku fitness and health


Wahai kawanku fitness and health….aku cuba menjaga pemakanan..supaya aku tidak obese..supaya badanku menarik dan fit..tapi apakan daya pemakanan ku tidak seimbang…walaupuan aku cube diet tanpa memakan nasi tapi still gak aku telan daging burger…goring pisang..keropok lekor…kenapa aku telan semua ini???sbb ia sedap bukan…tapi macammana la aku nak diet..xkan aku nk jadik obes macam ini?? 


  … bak kata kawanku xmuatla nk pakai bju kawin saiz S klu cmnie….tiap malam aku duk impikan dan mimpikan macam mana nk buat bodyku cantik macam ini….. tapi bilakah akan berlaku kalu duk asyik melantak  
 dan lain2 lagi…mmg enak sgt2…adoii bilala nk jd body cantik nieyh….mimpila kot pada six pack …one pack  dah ada dah..huhuhu

Wahai kawanku fitness and health….jom cpat2 kita jaga body kita…jaga pemakanan kita…kene diet biar dia jauhi penyakit dan perbelanjaan duit dari segi makanan dan rawatan bila dh terlebih makan…..oh badanku….cepat2la cantik…nk gym malas….cmnew nak cantik…..mimpi jewla…

No comments:

Post a Comment